Teknoloji devi NVIDIA’nın düzenli olarak kullanıcılarına sürücü desteği sunmaya devam ediyor. Sürücü güncellemelerinin sistem performansı kanadında önemli bir rol oynadığını biliyoruz.
Şirket, bir önceki yazılım güncellemesi ile bir çok oyuna DLSS 3 desteği ve sistem üzerinde iyileştirmeler sunmuştu. Bakalım NVIDIA GeForce Game Ready 566.14 sürücü güncellemesi ile neler sunuyor?
NVIDIA GeForce Game Ready 566.14 ile Neler Sunuyor?
Game Ready 566.14 ile getirilen başlıca yeniliklerden söz edecek olursak, NVIDIA yeni yapım oyunlara desteğini sunmaya devam ediyor.
Neredeyse her yeni sürücü güncellemesi ile bir çok oyuna destek sunan şirket şimdi ise Microsoft Flight Simulator 2024 ve 20 Kasım 2024 tarihinde piyasaya sunulacak olan S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl yapımlarına Game Ready desteğini getirdi.
İyileştirmeler ve sorun çözümleri tarafına geldiğimiz zaman ise Game Ready 566.14, oyunlarda DSR/DLDSR özel çözünürlüklerinizin uygulanmaması, görünmemesi sorununu ve Call of Duty MW III’de dosya adı değişikliğinden ötürü GFE Freestyle filtrelerinin kullanıma engellenmesi sorunu ortadan kaldırıyor.
Devamında ise Bluestacks ve Corsair İCUE programlarında işlemci kullanımının olması gerektiğinden daha fazla kullanılması sorunu da güncelleme ile çözülen hatalardan birisi oldu.
Eğer sizde bir NVIDA ekran kartı kullanıcısıysanız henüz güncelleme yapmadıysanız buraya tıklayarak güncelleme sayfasına ulaşabilirsiniz.
NVIDIA GeForce Game Ready 566.14 Yama Notları
Düzeltilen Oyun Hataları
- DSR/DLDSR özel çözünürlükleri bazı oyunlarda görünmeyebilir [4839770]
- [Call of Duty MWIII] dosya adı değişikliği kullanıcıların GFE Freestyle Filtrelerini kullanmasını engelliyor [4927183]
Game Ready Desteği
- Microsoft Flight Simulator 2024
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Çözülen Hatalar
- [Bluestacks/Corsair iCUE] Normalden daha yüksek CPU kullanımı görüntülenebilir [4895184][4893446]
- “Shader Cache size” “disabled” olarak ayarlandığında önbellek dosyaları hala oluşturulabilir [4895217]